Nowe funkcje w PKO supermakler: własne pulpity oraz powiadomienia push
15 października 2022 r. serwis PKO supermakler został wzbogacony o nowe funkcje. Sprawdź szczegóły.
WŁASNE PULPITY
W przeglądarkowym serwisie PKO supermakler, w menu po lewej stronie udostępniliśmy Ci nową zakładkę – Moje pulpity. W tym miejscu możesz stworzyć swoje własne ekrany na sześciu spersonalizowanych przez Ciebie pulpitach! Dzięki temu, na jednym pulpicie mogą znaleźć się obok siebie różne karty (okna), bez konieczności przechodzenia między poszczególnymi zakładkami serwisu.
Na każdym z pulpitów możesz dodać:
- koszyk notowań (maksymalnie 3 karty tego rodzaju na jednym pulpicie),
- wykres TradingView (maksymalnie 4 karty tego rodzaju na jednym pulpicie),
- okno nowego zlecenia (maksymalnie 1 karta tego rodzaju na jednym pulpicie),
- listę aktywnych zleceń (maksymalnie 1 karta tego rodzaju na jednym pulpicie),
- listę transakcji bieżących (maksymalnie 1 karta tego rodzaju na jednym pulpicie),
- historię rynkowych transakcji dla papieru oraz pełny arkusz zleceń (maksymalnie 1 karta tego rodzaju na jednym pulpicie).
Jak stworzyć własne pulpity?
Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler (pkosupermakler.pl). W menu po lewej stronie wybierz ikonę „Moje pulpity”, kliknij na przycisk „+ DODAJ PULPIT” i wprowadź jego nazwę.
Po zapisaniu pulpitu, przejdź do jego edycji klikając na przycisk „+ DODAJ KARTĘ”. Każdą z kart możesz powiększyć, zmniejszyć oraz przesunąć w pionie i poziomie, co pozwoli na dostosowanie widoku do własnych potrzeb.
Aby dodać kolejne karty na pulpicie, skorzystaj z ikony dostępnej w prawym dolnym rogu ekranu lub z ikony 3 kropek widocznej na górnej belce strony, przy nazwie danego pulpitu.
Kolejny pulpit dodasz za pomocą „+” widocznego na górnej belce strony.
POWIADOMIENIA PUSH DLA APLIKACJI MOBILNEJ PKO SUPERMAKLER
Aktywuj na swoim rachunku inwestycyjnym nowy typ komunikatów – powiadomienia push. Mając zainstalowaną aplikację mobilną PKO supermakler, powiadomienie push otrzymasz w formie krótkiej wiadomości wyświetlanej na Twoim urządzeniu mobilnym.
Bądź na bieżąco ze zdarzeniami dotyczącymi Twojego rachunku!
O jakich zdarzeniach możesz otrzymać powiadomienie push?
- konieczność uzupełnienia depozytu zabezpieczającego
- niespłacone zobowiązanie OTP
- zmiana stanu wniosku złożonego w PKO supermakler
- potwierdzenie wykonania przelewu na rachunek bankowy
- odrzucenie modyfikacji zlecenia przez giełdę - domyślnie zaznaczony z opcją wyłączenia
- realizacja transakcji do złożonego zlecenia
- zmiana kursu instrumentu finansowego (Alert) - domyślnie zaznaczony z opcją wyłączenia
- odrzucenie zlecenia przez giełdę - domyślnie zaznaczony z opcją wyłączenia
Jak włączyć/wyłączyć powiadomienia push?
Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler (pkosupermakler.pl). W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz opcję „Personalizacja”. W nowym oknie przejdź do sekcji „Subskrypcje powiadomień”, zaznacz odpowiednie checkboxy oraz zapisz zmiany.
Aby otrzymać powiadomienia push, zainstaluj najnowszą wersję aplikacji mobilnej PKO supermakler i wyraź zgodę na ich otrzymywanie.
Masz pytania lub chcesz podzielić się swoją opinią?
- Sprawdź stronę PIERWSZE KROKI
- Czekamy na Twoje opinie i sugestie: pkosupermakler@pkobp.pl
Przypominamy - Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa. Więcej