Punkt Obsługi Klienta Biura Maklerskiego w Koszalinie w nowej lokalizacji
Od 21 listopada 2023 r. Punkt Obsługi Klienta Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego w Koszalinie będzie mieścił się w nowej lokalizacji przy ul. Jana Pawła II 20. Numery telefonów do POK nie ulegają zmianie.
POK w nowej lokalizacji będzie czynny w godzinach:
Poniedziałek - Piątek: od 9:00 do 17:00
W związku z przeniesieniem:
- 17.11 w dotychczasowej lokalizacji obsługa w POK BM będzie prowadzona z wyłączeniem obsługi gotówkowej
- 20.11 POK BM będzie wyłączony z osobistej obsługi klientów (tylko obsługa telefoniczna)
- 21.11 w nowej lokalizacji w godzinach 9:00 – 11:00 obsługa w POK BM z wyłączeniem obsługi gotówkowej
Obsługa bezpośrednia Klientów w czasie wyłączenia obsługi w POK w Koszalinie będzie możliwa w najbliższych POK BM:
- POK w Szczecinie, al. Niepodległości 44 , czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00-17:00.
- POK w Gdańsku, ul. Okopowa 3, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:30-17:00,
Klienci których rachunek inwestycyjny powiązany jest z ROR w PKO Banku Polskim mogą korzystać również z usług maklerskich w najbliższym czynnym w tym czasie PUM:
- Oddział 1 w Koszalinie, al. Niepodległości 44, czynny w godzinach:
poniedziałek – piątek w godzinach: 09:00 - 17:00
Zachęcamy też do korzystania z Wirtualnego POK BM pod numerem telefonu 801 169 235 (w dni robocze w g. 9:00-17:00).
Zespół Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego