#zostańWdomu – ważne informacje w sprawie obsługi rachunków
Zachęcamy do pozostania w domu. Nadal możesz zarządzać swoimi rachunkami zdalnie. Sprawdź, co możesz zrobić online lub kontaktując się z naszym pracownikiem telefonicznie.
1. Składnie dyspozycji/zleceń
- Zlecenia w zakresie instrumentów z GPW w Warszawie i Rynków zagranicznych – serwis PKO supermakler.
Przypominamy, że składając zlecenia przez serwis PKO supermakler w wersji przeglądarkowej oraz mobilnej, zapłacisz niższą prowizję niż składając zlecenie osobiście/telefonicznie w Punkcie Obsługi Klienta Biura Maklerskiego PKO Banku Polskiego (POK), a mając ciągły dostęp online do swojego rachunku, możesz szybo reagować na zmieniającą się sytuację na rynku.
Zapoznaj się z opisem: serwisu przeglądarkowego PKO supermakler oraz aplikacji moblinej PKO supermakler - Elektroniczne dyspozycje/wnioski:
Serwis PKO supermakler w wersji przeglądarkowej umożliwia również aktywowanie nowych usług, takich jak np. dostęp do rynków zagranicznych, dostęp do instrumentów pochodnych czy też powiązanie rachunku inwestycyjnego z rachunkiem osobistym prowadzonym w PKO Banku Polskim.
Zakres wszystkich dyspozycji, które możesz złożyć przez serwis telefoniczny lub Aplikacje internetowe (PKO supermakler) dostępny jest w komunikacie nr 3 Dyrektora Biura Maklerskiego, dostępnym na stronie www.bm.pkobp.pl/o-nas/komunikaty-dyrektora/.
- Dyspozycje w zakresie obligacji skarbowych.
Zakup, zamiana, przedterminowy zakup obligacji skarbowych – tego typu dyspozycje możesz teraz złożyć telefonicznie, kontaktując się z dowolnym POK.
Realizacja tych dyspozycji dostępna jest dla klientów, którzy jednocześnie są właścicielami rachunku inwestycyjnego z aktywną umową do Serwisu telefonicznego (dyspozycje w tym zakresie nie mogą być składane przez pełnomocników do rachunku inwestycyjnego).
Dodatkowo przypominamy, że możliwy jest również dostęp za pośrednictwem serwisu transakcyjnego www.zakup.obligacjeskarbowe.pl, po uprzednim jego aktywowaniu.
- Odpowiedź na wezwania do zapisywania się na sprzedaż akcji
Posiadając rachunek inwestycyjny z aktywną umową do Serwisu telefonicznego możesz złożyć zapis sprzedaży akcji w odpowiedzi na wezwanie kontaktując się telefonicznie z dowolnym POK. Dane kontaktowe znajdują się tutaj.
2. Aktywacja dostępu do serwisu PKO supermakler
Jeżeli posiadasz rachunek inwestycyjny bez dostępu do serwisu PKO supermakler lub nie pamiętasz hasła, kliknij na odnośnik "Odzyskaj hasło" dostępny na stronie pkosupermakler.pl skontaktuj się telefonicznie z Wirtualnym POK (wybierając "pomoc techniczna"), aby otrzymać dane niezbędne do zalogowania.
Uwaga:
Informujemy o zmianie godzin obsługi Klientów w Biurze Maklerskim:
- Wirtualny POK (22 521 90 90, 801-169-235) dostępny jest w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.
- Infolinia produktowa (81 535 63 63, 801 304 403) dostępna jest w dni robocze godzinach 8:00 - 17:00.
- Kontakt z nami możliwy jest również poprzez e-mail: pkosupermakler@pkobp.pl
- Obsługa w poniższych POK odbywać się będzie w dni robocze w godzinach:
Punkt Obsługi Klienta | Godziny bezpośredniej obsługi Klienta |
POK w Bełchatowie | 9:00-16:30 |
POK w Białymstoku | 8:30-17:00 |
POK w Bydgoszczy | 9:00-17:00 |
POK w Częstochowie | 9:00-17:00 |
POK w Elblągu | 9:00-16:30 |
POK w Gdańsku | 9:00-16:00 |
POK w Gdyni | poniedziałek: 9.00-17.00 wtorek - piątek: 9.00-16.00 |
POK w Jeleniej Górze | 9:00-16:00 |
POK w Jastrzębiu-Zdroju | 9:00-17:00 |
POK w Katowice | 9:00-17:00 |
POK w Krakowie | 9:00-17:00 |
POK w Krośnie | 8:30-17:00 |
POK w Koszalinie | 9:00-17:00 |
POK w Legnicy | 9:00-17:00 |
POK w Lublinie | 8:30-17:30 |
POK w Łodzi | 9:30-16:30 |
POK w Olsztynie | 9:00-17:00 |
POK w Opolu | 9:00-17:00 |
POK w Płocku | 9:00-17:00 |
POK w Poznaniu | 9:00-17:00 |
POK w Raciborzu | 8:30-17:30 |
POK w Rzeszowie | 8:30-17:00 |
POK w Sosnowcu | 9:00-17:00 |
POK w Szczecinie | 9:30-17:30 |
POK w Toruniu | 9:00-16:00 |
POK w Warszawie, ul. Puławska 15 | 9:00-17:00 |
POK w Warszawie, ul. Sienkiewicza 12/14 | 9:00-17:00 |
POK we Wrocławiu | 9:00-17:00 |
Klienci korzystający z usług maklerskich za pośrednictwem serwisu telefonicznego mogą składać zlecenia oraz dyspozycje kontaktując się z Witualnym POK, wybierając "zlecenia i dyspozycje". 801 169 235, +48 22 521 90 90 (opłata zgodna z taryfą operatora) czynny od pn. do pt. w godz. 9:00-17:00.