Dodatkowa autoryzacja logowania
Ze względów bezpieczeństwa chcemy każdorazowo upewnić się, że to na pewno Ty logujesz się do serwisu PKO supermakler.
Wybierz wygodny dla Ciebie sposób autoryzacji
Autoryzacja kodem SMS:
1. Wpisz login i hasło.
2. W nowym oknie wpisz kod SMS, który wysłaliśmy na numer Twojego telefonu komórkowego i kliknij na przycisk „Potwierdź”
Autoryzacja aplikacją mobilną PKO supermakler:
1. Jeżeli nie masz zainstalowanej aplikacji mobilnej PKO supermakler, pobierz najnowszą wersję (ze sklepu Google Play lub App Store) i zainstaluj ją na swoim urządzeniu. Więcej o aplikacji mobilnej
2. Wykonaj logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler
3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl
4. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu „Urządzenia mobilne”
5. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję „Aktywuj autoryzację mobilną”. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu
6. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu „Personalizacja”
7. Przejdź do sekcji „Metoda dodatkowej autoryzacji” i wybierz pozycję „Aplikacja mobilna”. Zapisz zmiany w oknie personalizacji (na dole okna)
8. Dzięki powyższym ustawieniom, przy każdorazowym wpisaniu loginu i hasła na stronie pkosupermakler.pl zostaniesz poinformowany o konieczności zatwierdzenia logowania w swojej aplikacji mobilnej. Zaloguj się do aplikacji mobilnej PKO supermakler i potwierdź logowanie
Najczęściej zadawane pytania
Jak zmienić telefon, który będzie używany do mobilnej autoryzacji?
Jak zrezygnować z autoryzacji mobilnej, jeśli nie mam już dostępu do aplikacji mobilnej PKO supermakler?
Jak odzyskać mobilną autoryzację po usunięciu aplikacji mobilnej PKO supermakler?
Jak wyłączyć mobilną autoryzację?
Jak usunąć sparowane urządzenie?