Dodatkowa autoryzacja logowania

Ze względów bezpieczeństwa chcemy każdorazowo upewnić się, że to na pewno Ty logujesz się do serwisu PKO supermakler.

Wybierz wygodny dla Ciebie sposób autoryzacji

 

Autoryzacja kodem SMS:

1. Wpisz login i hasło.
2. W nowym oknie wpisz kod SMS, który wysłaliśmy na numer Twojego telefonu komórkowego i kliknij na przycisk „Potwierdź”

 

Autoryzacja aplikacją mobilną PKO supermakler:

1. Jeżeli nie masz zainstalowanej aplikacji mobilnej PKO supermakler, pobierz najnowszą wersję (ze sklepu Google Play lub App Store) i zainstaluj ją na swoim urządzeniu. Więcej o aplikacji mobilnej
2. Wykonaj logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler
3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl
4. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu „Urządzenia mobilne”
5. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję „Aktywuj autoryzację mobilną”. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu

6. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu „Personalizacja”
7. Przejdź do sekcji „Metoda dodatkowej autoryzacji” i wybierz pozycję „Aplikacja mobilna”. Zapisz zmiany w oknie personalizacji (na dole okna)

8. Dzięki powyższym ustawieniom, przy każdorazowym wpisaniu loginu i hasła na stronie pkosupermakler.pl zostaniesz poinformowany o konieczności zatwierdzenia logowania w swojej aplikacji mobilnej. Zaloguj się do aplikacji mobilnej PKO supermakler i potwierdź logowanie

 

 

Najczęściej zadawane pytania