Dodatkowa autoryzacja logowania
Ze względów bezpieczeństwa chcemy każdorazowo upewnić się, że to na pewno Ty logujesz się do serwisu PKO supermakler.
Wybierz wygodny dla Ciebie sposób autoryzacji
Autoryzacja kodem SMS:
1. Wpisz login i hasło.
2. W nowym oknie wpisz kod SMS, który wysłaliśmy na numer Twojego telefonu komórkowego i kliknij na przycisk „Potwierdź”
Autoryzacja aplikacją mobilną PKO supermakler:
1. Jeżeli nie masz zainstalowanej aplikacji mobilnej PKO supermakler, pobierz najnowszą wersję (ze sklepu Google Play lub App Store) i zainstaluj ją na swoim urządzeniu. Więcej o aplikacji mobilnej
2. Wykonaj logowanie do aplikacji mobilnej PKO supermakler, aby sparować ją z przeglądarkowym serwisem PKO supermakler
3. Zaloguj się do przeglądarkowego serwisu PKO supermakler na pkosupermakler.pl
4. W prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu „Urządzenia mobilne”
5. Odszukaj odpowiednie urządzenie i wybierz na nim opcję „Aktywuj autoryzację mobilną”. Autoryzację możesz aktywować tylko na jednym urządzeniu
6. Ponownie w prawym górnym rogu kliknij na numer rachunku inwestycyjnego i wybierz z menu „Personalizacja”
7. Przejdź do sekcji „Metoda dodatkowej autoryzacji” i wybierz pozycję „Aplikacja mobilna”. Zapisz zmiany w oknie personalizacji (na dole okna)
8. Dzięki powyższym ustawieniom, przy każdorazowym wpisaniu loginu i hasła na stronie pkosupermakler.pl zostaniesz poinformowany o konieczności zatwierdzenia logowania w swojej aplikacji mobilnej. Zaloguj się do aplikacji mobilnej PKO supermakler i potwierdź logowanie
Najczęściej zadawane pytania
Mam nowy telefon. Jak zmienić telefon, który będzie używany do mobilnej autoryzacji?
Nie mam już dostępu do aplikacji mobilnej PKO supermakler. Jak usunąć autoryzację mobilną przy logowaniu do przeglądarkowego serwisu?
Usunąłem aplikację mobilną PKO supermakler. Jak odzyskać mobilną autoryzację logowania do przeglądarkowego serwisu?
Dla przeglądarkowego serwisu PKO supermakler mam ustawioną autoryzację logowania przez aplikację mobilną. Jak zalogować się do serwisu przeglądarkowego jeśli mam zablokowany dostęp do aplikacji mobilnej?
Jak wyłączyć mobilną autoryzację?
Jak usunąć sparowane urządzenie?